top of page

בלוג

תרגיל מחשבתי

היום אני מניחה לרגע את הכובע של הדיאטנית בצד. כבר הרבה מאוד זמן אני חושבת לכתוב לכם על נושא מתחום מעט שונה, אבל מאוד קרוב לכל מה שאני עושה וכותבת כדיאטנית המלווה מטופלים בתהליך שינוי משמעותי בחייהם - תחושת הסיפוק הפנימית. אני רוצה לשתף אתכם בתרגיל מחשבתי שאימצתי מקורס מעניין שלקחתי לאחרונה וגיליתי שהוא אפקטיבי במיוחד עבורי. התרגיל הזה מבוסס על כוחה של המילה, או ליתר דיוק שתי מילים - “מספיק" ו-”מגיע".

נתחיל עם המילה "מספיק"

תחושת חוסר סיפוק עלולה להיווצר פעמים רבות כתוצאה מהתמקדות במה שאין לנו, במה שלא מספיק, במה שהיינו רוצים שיהיה לנו עוד ממנו. התרגיל המחשבתי הנדרש כאן הוא פשוט מאוד – במקום לחשוב או להגיד לעצמנו "אין לי מספיק", אמרו לעצמכם "יש לי מספיק" – יש לי מספיק אהבה, יש לי מספיק תמיכה, ירדתי מספיק במשקל, אני מספיק יפה (ולא חסרות עוד דוגמאות).

החיים נותנים לנו את מה שאנחנו חושבים עליו יותר לאורך היום.

נסו לחשוב רגע - “אני מספיק יפה". מה זה גורם לכם להרגיש? אני בטוחה שזה ימלא אתכם בהרגשה נעימה. אפשר כמובן לשחק עם זה איך שרוצים - “יש לי מספיק זמן פנוי", “יש לי מספיק רוגע", “יש לי מספיק שליטה עצמית".

ואם פשוט אין לי את מה שאני רוצה?

את אותה נוסחה פשוטה אפשר ליישם גם עם המילה "מגיע"-

"מגיע לי לי להיות בריאה", "מגיע לי להיות מאושרת", "מגיע לי להיות רזה".

הרעיון הבסיס שעומד מאחורי התרגיל הזה הוא לחשוב כמו ילדים. כאשר אתם קצת עצובים, כשהיום לא הולך כפי שרציתם, פשוט קחו הפסקה קטנה להחזיר לעצמכם את התחושה הטובה, דמיינו לרגע שיש לכם את כל מה שאתם רוצים ובשפע. אמרו לעצמכם שמגיע לכם כל הטוב שבעולם. אני מזמינה אתכם לנסות את התרגיל הזה בשבוע הקרוב ולכתוב לי כאן בתגובות האם זה שיפר את תחושת הסיפוק הפנימית שלכם?

כדיאטנית בריאטרית פרטית, אני מלמדת את מטופלי גם כיצד לייצר לעצמם תחושת סיפוק אמתית, מתוך הבנה שזהו הבסיס להתמדה ביצירת שינוי. אם גם אתם עברתם ניתוח בריאטרי או שאתם עומדים לעבור בזמן הקרוב, חשוב שתקבלו את ההנחיות התזונתיות המדויקות והמותאמות ביותר לצרכים שלכם, בכדי להבטיח את הצלחת הניתוח ולשמור על ההישגים לאחריו.

לליווי מקצועי ומותאם אישית של דיאטנית בריאטרית פרטית, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר בהקדם ועכשיו אתם יכולים לעשות זאת גם מבלי לצאת מהבית – דרך סקייפ.

צרו עמי קשר דרך הקישור הזה או בטלפון 03-5193141

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page