top of page

בלוג

עדכונים מהחודש האחרון

שבוע טוב,

החודש האחרון היה עמוס בפעילות מרתקת,

לפני שבועיים חגגתי יום הולדת וקיבלתי ברכה מרגשת במיוחד שאני חייבת לשתף:

מעבר למילים מחממות הלב, שמחתי כל כך לקבל את הברכה הזו ממטופלת שאני מלווה כבר למעלה משנה, משום שהיא גם דוגמה (אחת מני רבות) להצלחה אמתית ויציבה אחרי ניתוח שרוול, והורידה כבר 100% מהמשקל העודף!

עם ההצלחה כנראה שבאמת לא מתווכחים, רק כך אני מצליחה להסביר את גל הפניות ההולך וגובר שאני מקבלת ממטופלים ומטופלות המעוניינים להצטרף לסטטיסטיקת ההצלחה ונרשמים לתכנית הליווי השנתית שלי. לאור הביקוש הגובר, פתחתי יום נוסף בקליניקה דרך הסקייפ.

שעות הפעילות העדכניות של הקליניקה הן:

יום א’: 18:00-21:00 (סקייפ)

יום ב’: 18:00-21:00 (סקייפ)

יום ד’: 15:00-21:00 (מרפאה, ויצמן 14, ת"א)

יום ה’: 18:00-21:00 (סקייפ)

יום ו’: 8:00-14:00 (מרפאה, ויצמן 14, ת"א)

מוזמנים להצטרף להצלחה ולתאם פגישה בטלפון: 03-5193141

ועדכון אחרון (למי שפספס…)

בשבוע שעבר השתתפתי בפאנל דיאטניות בריאטריות במסגרת כנס הבריאטריה ה-2, שנערך שוב בגני התערוכה בת"א. בפאנל דיברנו על הדגשים התזונתיים שכל מנותח חייב לקחת לתשומת ליבו, כיצד יש להתכונן לניתוח מבחינה תזונתית ואיך ניתן למנוע חזרה של העלייה במשקל לאחר הניתוח. שמחתי מאוד לפגוש את כל המשתתפים והמרצים וזו הייתה הזדמנות נהדרת לשתף ולקבל ידע מקצועי חשוב ואפקטיבי.

אם גם אתם עברתם ניתוח בריאטרי או שאתם עומדים לעבור בזמן הקרוב, חשוב שתקבלו את ההנחיות התזונתיות המדויקות והמותאמות ביותר לצרכים שלכם. אני מזמינה אתכם לבחור את תכנית הליווי המתאימה לכם ביותר ולהצטרף לרבים שכבר נכנסו לסטטיסטיקת ההצלחה.

לתיאום פגישה,

צרו עמי קשר דרך הקישור הזה או בטלפון 03-5193141

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page