top of page

בלוג

אחריות להצלחה


אני רוצה לשתף אתכם בדוגמה נוספת של מטופל שסיים את חבילת המעקב השנתית שלי.

תומר (שם בדוי). הגיע לכל המפגשים שלו ולא דילג על אף מפגש, מה שאפשר לי לבנות יחד אתו מסגרת חדשה, בטוחה ויציבה. הסתכלנו ביחד על כל תהליך האכילה שלו ולמדנו היכן בדיוק הייתה הטעות הבסיסית אשר גרמה לעלייה של תומר במשקל וכיצד היה עליו לפעול על מנת לשנות את הגישה שלו מן היסוד.

אחד האתגרים המרכזיים של תומר היה מקום העבודה – נראה שבכל זמן נתון תמיד יש מתוקים במשרד, תמיד אחד העובדים מביא איזה חטיף מהבית, תמיד מציעים לו לתאום (ולאף אחד לא נעים לומר "לא"). במהלך הטיפול, הצלחנו ליצור לתומר הרגלי אכילה חדשים ולמדנו יחד כיצד להיות שבע במהלך היום – ולנצח את הצורך במתוקים, כך שלמרות שהוא עדיין מוקף בפיתויים לאורך כל היום, תומר הצליח לנטרל את המלכודת.

כמובן שהמקרה של תומר לא הפתיע אותי כלל. מטופלים המקפידים לבצע את ההנחיות, מתמידים בטיפול, לא מוותרים לעצמם ולא מתפשרים על מה שחשוב להם באמת מגיעים לתוצאות מדהימות. תמיד.

לרוב, הסטטיסטיקה מראה ירידה של 60% מעודף המשקל, אבל כאשר מטופל נוהג כמו תומר ומקפיד ליישם את כל ההמלצות, התוצאות לא משקרות: גם תומר השיל 48 ק”ג שהיוו 100% מהמשקל העודף שלו לאחר ניתוח שרוול. וכן, אני בטוחה שהוא יצליח לשמור על התוצאה המדהימה הזו ולחיות חיים מלאים ובריאים ללא דיאטות.

אצלי אתם לא חלק מהסטטיסטיקה, אם באתם באמת לעשות שינוי וללמוד הרגלים חדשים, אתם מקבלים ממני 100% אחריות ל-100% הצלחה. אם גם אתם עברתם לאחרונה ניתוח בריאטרי או שאתם עומדים לעבור ניתוח, אל תיכנסו לסטטיסטיקה, צרו קשר היום והירשמו לתכנית ליווי שמבטיחה ומקיימת.

בתמונה המצורפת - טבלת המעקב השנתית של תומר.

מזדהים עם הסיפור של תומר? אשמח לקרוא את דעתכם בתגובות :)

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page