top of page

בלוג

אל תחשבו על פיל ורוד


פיל וורוד

נכון שחשבתם הרגע על פיל ורוד?

יש משהו באופן שבו החשיבה האנושית עובדת, שגורם לנו להתמקד בדיוק בדבר שממנו אומרים לנו (או שאנחנו אומרים לעצמנו) להתעלם. הגישה הטיפולית שלי מבוססת על התובנה הזו. בדיוק כמו הפיל הוורוד שעולה בראשנו כשאנו מנסים להימנע מחשיבה עליו, כך גם גופנו לא אוהב שאומרים "לא". זו לדעתי הסיבה לכך שרוב האנשים שעושים דיאטה חווים עליה במשקל לאחר שכבר הצליחו לרדת באופן משמעותי. דיאטה, במובן שאליו אנו רגילים, נועדה בעיני מראש לכישלון. לכן, אני מלמדת את מטופלי לסגל לעצמם תזונה נכונה ומאוזנת ללא המילה "לא", בלי איסורים, מותר הכל בתפריט, אנחנו לא צריכים להרגיש שאנחנו ב"עונש". אני מטמיעה בהם את המחויבות לתזונה בריאה, את ההבנה כי זה רק בשבילם. החיים נועדו לכך שנחיה אותם בריאים ומאושרים, לכן עלינו לתת לגוף את כל המרכיבים הנכונים הדרושים לנו בכדי לחיות ללא מגבלות ומבלי שנגיד לעצמנו "אני לא יכול". אנחנו כן יכולים לצאת לטיולים מאתגרים, ליהנות מזוגיות מוצלחת ומחיים בריאים וארוכים.

לכל אחד יש סיבה שגורמת לו לברוח אל האוכל, אנחנו מסוגלים לגלות את הסיבה הפרטית שלנו, להבין אותה ולהתחיל לפעול בהתאם. אנחנו צריכים להיות פעילים ולהשיג את המטרות שלנו. להרגיש שהחיים נעים קדימה ואנחנו איתם.

אם גם אתם עברתם ניתוח בריאטרי או שאתם עומדים לעבור בזמן הקרוב, חשוב שתקבלו את ההנחיות התזונתיות המדויקות והמותאמות ביותר לצרכים שלכם. לליווי מקצועי ומותאם אישית של דיאטנית בריאטרית,

צרו עמי קשר דרך הקישור הזה או בטלפון 03-5193141

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page