top of page

בלוג

השיטה הפשוטה לשמירה על אורח חיים בריא


דיאטנית בריאטרית פרטית

האם אנו מנהלים אורח חיים בריא? ישנם מאפיינים רבים בחיינו המשפיעים על התשובה לשאלה זו ואחד המרכזיים בהם הוא המזון שאנו אוכלים. האופן שבו אנו מתייחסים לאוכל והמקום שהוא תופס בחיינו יכולים להעיד על אורח חיים תקין ובריא, אך גם על צדדים טעוני שיפור בחיינו. כדיאטנית בריאטרית, אני תמיד יודעת לזהות מטופלים שנמצאים על "המסלול הנכון". התיאור שאני מקבלת מהם כמעט תמיד זהה - “אני מרגיש אנרגטי, מרוכז, שבע, אני אוכל רק מה שאני אוהב..." ומה שתמיד מפתיע אותם זה שהם גם יורדים במשקל.

אז איך הם עושים את זה?

חיים בריאים מתחילים מאהבה. לאכול נכון, זה בראש ובראשונה לאהוב את מה שאנו אוכלים, גם כאשר זה חורג קצת מהכללים. גם ל-"חטאים" הקטנים יש מקום חשוב בניהול אורח חיים בריא. בשילוב נכון של המזון האהוב עלינו בסדר היום שלנו, אנו מחזקים את היסודות הפיזיים והמנטליים הנחוצים לתחזוקה של אורח חיים תקין.

לתת לאוכל את המקום המגיע לו אל תאכלו תו"כ ביצוע מטלות או צפיה בטלוויזיה/סמארטפון/מחשב, תנו לאוכל למלא את תפקידו – לגרום לנו להנאה ולשובע. כאשר אנו אוכלים תו"כ התעסקות בדברים אחרים ולא מפיקים את מלוא ההנאה מהאכילה, הגוף שלנו מרגיש חסך שהופך מהר מאוד לתחושת רעב שתוביל לאכילה רגשית, לעיתים בבולמוס, אשר לאחריו יבואו גם ייסורי מצפון, תחושת כישלון, רעב רגשי וחוזר חלילה.

לא לאכול מתוך נימוס – אם מישהי במשרד הכינה עוגה – אתם לא צריכים לשלם על כך בשיבוש הרגלי התזונה שלכם. מנגנון הרעב והשובע שלכם מושפע ממה שאכלתם קודם והזמן שעבר מאז, לא מיום ההולדת של רותי ממשאבי אנוש. אם ממש לא נעים לכם לומר למישהו "לא", אפשר גם לקחת ולשמור לאחר כך, כשבאמת תהיו רעבים ואתם יכולים להאמין לי – אף אחד לא ייעלב.

כדיאטנית בריאטרית פרטית, אני מלמדת את מטופלי כיצד לבנות לעצמם שיגרת חיים תזונתית היוצרת תחושת סיפוק אמתית ולכן כל כך פשוט להתמיד בה. אם גם אתם עברתם ניתוח בריאטרי או שאתם עומדים לעבור בזמן הקרוב, חשוב שתקבלו את ההנחיות התזונתיות המדויקות והמותאמות ביותר לצרכים שלכם, בכדי להבטיח את הצלחת הניתוח ולשמור על ההישגים לאחריו.

לליווי מקצועי ומותאם אישית של דיאטנית בריאטרית פרטית, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר בהקדם ועכשיו אתם יכולים לעשות זאת גם מבלי לצאת מהבית – דרך סקייפ.

צרו עמי קשר דרך הקישור הזה או בטלפון 03-5193141

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page