top of page

בלוג

סיפור אישי עם לקח שכדאי לאמץ


דיאטנית בריאטרית

היום אני רוצה לשתף אתכם באחת האהבות הגדולות שלי, אהבה שלצערי הרב נאלצתי לזנוח לפני מספר שנים אבל אימצתי שוב לפני שבוע, מה שגרם לי להתרגשות נוסטלגית רבה. לפני הרבה שנים, בתקופת בית הספר, ריקודים סלונים היו החיים שלי. באמת. במשך רוב שנות ילדותי, יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, הייתי רוקדת. שום דבר לא הצליח למנוע ממני את האהבה הזו. לא משנה מה עבר עליי, גם לאחר יום לימודים ארוך ומתיש הייתי הולכת להתאמן ורוקדת עד שהחולצה הייתה ספוגה כמו סמרטוט. מאז חלפו כבר לא מעט שנים, החיים התגלגלו לאן שהתגלגלו... אוניברסיטה, עבודה, למי יש זמן לתחביבים ישנים?

אבל האמת, שלא רק זמן היה חסר לי. גם טעות גורלית אחת שעשיתי מנעה ממני לחזור לרקוד.

לפני שבוע, כשסוף סוף החלטתי לשוב לאהבה הישנה שלי נזכרתי גם בטעות הזו.

לאורך כל חיי, לצד הריקודים והפעילות, ליוו אותי תמיד גם כאבי גב (תוצאה של תאונה קלה בילדותי), אשר לרוב לא היוו מכשול בפני. מתי כן הפכו הכאבים לבעיה אמתית? כמו עם כל בעיה רפואית, השגיאה החמורה ביותר שניתן לבצע היא לחסוך על עצמך, וזה בדיוק מה שעשיתי. מדי פעם, בעקבות מאמץ פיזי, גברו מעט הכאבים והייתי פונה לטיפול אצל פיזיותרפיסט. פעם אחת (לצערי, פעם אחת יותר מדי), בניסיון לחסוך כמה גרושים פניתי לחברה טובה שהתעסקה קצת בתחום במקום לאיש מקצוע אמתי. לחיצה אחת חזקה מדי בנקודה הלא נכונה הספיקה בכדי להחמיר את הכאב באופן קבוע וכתוצאה ישירה מכך – להגביל אותי באופן משמעותי ממספר פעילויות גופניות, ביניהן גם הריקוד שכל כך אהבתי. מאז חלפו כבר כמה שנים ובעזרת טיפול מקצועי הצלחתי לשפר את המצב מספיק בשביל לחזור סוף סוף לרקוד, אבל הלקח שלמדתי על בשרי מהטעות הזו אני מעבירה היום אליכם -

בכל מה שקשור לבריאות (ולמען האמת, גם בכל תחום אחר), אל תחסכו על עצמכם, כי מי שחוסך על עצמו עלול לשלם ביוקר.

זה נכון ורלוונטי לכם במיוחד אם עברתם ניתוח בריאטרי. קצרה היריעה מלפרט את כל הסיכונים והסיבוכים העלולים להיווצר לאחר ניתוח בריאטרי כתוצאה מליווי לא מספיק מקצועי, זאת לצד האכזבה ותחושת הכישלון העלולות להתלוות לניתוח שלא השיג את מלוא התוצאה אשר לשמה בוצע.

אם יש משהו חיובי אחד שיכול לצמוח מהטעות האישית שאני עשיתי, אשמח אם יהיה זה הניסיון שלי שישמש לכם כנורת אזהרה וסימן דרך – אל תחסכו על עצמכם, אל תתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם.

ניתוח בריאטרי, כאשר הוא מגובה בליווי התזונתי המקצועי ביותר, לא רק שיביא לירידה מלאה של המשקל העודף, אלא יהווה שינוי אמתי ויציב בחייכם. אל תוותרו על זה.

אם גם אתם החלטתם לקבל את הליווי המקצועי הטוב ביותר המותאם לכם באופן אישי, אם אתם באמת מחויבים להצלחת הניתוח ומעוניינים לקבל ממנו את המקסימום ולשמור על ההישג לאורך כל החיים, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר בהקדם.

ועכשיו אתם יכולים לעשות זאת גם מבלי לצאת מהבית – דרך סקייפ.

צרו עמי קשר דרך הקישור הזה או בטלפון 03-5193141

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page