top of page

בלוג

לראשונה בישראל - שיטת אמוגרייס (AMOGRACE) לטיפול באכילה רגשית


שיטת אמוגרייס (AMOGRACE)

כדיאטנית בריאטרית, אני תמיד מחפשת דרכים חדשות להתפתח מבחינה מקצועית וכלים נוספים בהם אוכל להשתמש בכדי לסייע למטופליי להתמודד עם בעיות של השמנה ועודף משקל. ככלל, אני מאמינה שפתרון אפקטיבי חייב תמיד להיות מבוסס על מענה מקיף המתייחס למכלול הגורמים היוצרים את הקושי עמו מתמודד המטופל ומכוונים לאיתור וטיפול בשורש הבעיה.

בטיפול בבעיות של עודף משקל והשמנה, קיימת חשיבות מכרעת לייעוץ תזונתי מקצועי של דיאטנית קלינית, אך יש חשיבות לא פחותה גם למענה לבעיות הרגשיות אשר מתוכן נובעת לרוב הבעיה התזונתית. כאשר אדם נכנס למסגרת תזונתית, במקרים רבים עלולה להיווצר אצלו תחושה של חסך רגשי המלווה בחוסר אונים ועצבנות הנוצרים מההרגשה שמונעים ממנו גישה אל המענה המוכר והיציב לכל הקשיים הרגשיים – הבריחה אל האוכל, האכילה האמוציונלית. תחושה זו גורמת למטופלים רבים להישבר ולעצור את תהליך השינוי אליו נכנסו ובכך יוצרת מעין מעגל קסמים של כישלון, תסכול, אכילה לא מאוזנת והשמנה.

בשנה האחרונה גיליתי את שיטת אמוגרייס (AMOGRACE), המהווה טיפול חדשני וייחודי להפחתת לחצים נפשיים והתמודדות עם אכילה רגשית.

שיטה זו משלבת מספר גישות אפקטיביות שונות במטרה לתת מענה כולל לעומס הרגשי הגורם למתח נפשי וכתוצאה מכך – לאכילה רגשית.

הטיפול מתחיל באבחון המטופל:

  • הבנת סוג התגובה הרגשית האישית למצבי לחץ

  • זיהוי קיבעון מחשבתי הגורם לרגשות שליליים

  • איתור גושי מתח פיזיים

המענה מתמקד בשלוש רמות של מתח: 1. מנטלי – טיפול בחסמים רעיוניים, מתחים נפשיים והדיאלוג הפנימי 2. רגשי – התמודדות עם בעיות רגשיות של אדישות, עצבנות ודיכאון 3. פיזי – הקלה בכאבי שרירים מתמשכים, כאבי ראש ומחלות כרוניות

היתרונות של שיטת אמוגרייס (AMOGRACE):

  • טיפול משולב במספר גישות שונות

  • מענה מעמיק הבוחן את שורש הבעיה למציאת פתרון ממוקד

  • פיתוח המשאבים הטבעיים של הגוף

לאחר ניתוח בריאטרי דרוש ליווי מקצועי מקיף ומשולב היודע לתת מענה לשורש הבעיה ובכך למנוע עלייה חוזרת במשקל. אם חשוב לכם לקבל את הליווי התזונתי והמנטלי האפקטיבי ביותר אשר מותאם לכם באופן אישי וממוקד ביצירת שינוי אמתי עם תוצאות יציבות, אם אתם באמת מחויבים להצלחת הניתוח ומעוניינים לקבל ממנו את המקסימום ולשמור על ההישג לאורך כל החיים, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר בטלפון 03-5193141.

אהבתם? שתפו!
 יש לכם מה להוסיף?
אשמח לקרוא את תגובתכם :)
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page